Regen, rust, risotto - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu Regen, rust, risotto - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu

Regen, rust, risotto

Door: Amber

22 Augustus 2016 | Kroatië, Dubrovnik

Vandaag werden we gewekt met wind en regen. Lichtelijk verbaasd haalden we gehaast onze schoenen binnen, die buiten aan het drogen waren. De was van onze housekeeper hing er helaas ook nog. Aangezien onze eettafel binnen nog nooit was gebruikt en vol lag, moesten we toch echt een keer opruimen om te kunnen ontbijten.

Verder dan boodschappen doen, opruimen, eten en lezen zijn we vandaag niet echt gekomen. Aan het einde van de middag konden we buiten een spelletje spelen. En gelukkig buiten avondeten. Straks vroeg naar bed want we gaan morgen de stadsmuur beklimmen en bewandelen. De route duurt 2 uur dus een flinke klus!!

Fijne avond en tot morgen!
Liefs,
Amber en Jim

• 22 Augustus 2016 - 22:57

Ellen:

Zo slecht als hier was het weer vast niet. Maar jullie zijn dus goed uitgerust voor de volgende inspanning. Succes alvast voor morgen.

• 23 Augustus 2016 - 10:14

Oma En Opa:

Beste Amber en Jim
    Staat weer een beste klim op het programma ,maar je ziet dan ook weer een hele
    boel interessante dingen
    Groetjes Oma en Opa