Literair luieren - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu Literair luieren - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu

Literair luieren

Door: Jim

18 Augustus 2016 | Kroatië, Dubrovnik

Bij het zien van de buitenlucht op deze mooie donderdag voelden we ons helaas gedwongen om onze plannen voor vandaag te wijzigen. Niet omdat het weer niet prachtig was, maar omdat we lekker hadden uitgeslapen. Het was inmiddels tien uur en we hadden ons eigenlijk toch wel érg verheugd op een uitgebreid, rustig ontbijt - oh, de nadelen van het luxe leven...

Vandaag dus geen drukke toer op het eiland Lokrum, maar - je raadt het al - een dagje lekker zonnen. Lang leve luiheid! We gingen opnieuw naar ons "vaste strand" bij hotel Bellevue, wat ondanks de lange, stijle tocht naar beneden (en omhoog!) toch het makkelijkst bereikbare stukje strand is. Hier kregen we de eerste kans om onze vakantieboeken te lezen. Ik begon eindelijk aan "Harry Potter and the Cursed Child", en Amber ging verder met "Monica, mijn vader". We zijn inmiddels volledig bijgetankt en vijftig tinten bruin.

Na een dag moeiteloos zweten aan de kust keerden we terug naar ons appartement, waar we genoten van zelfgemaakte tortellini met pesto. Morgen zetten we de wekker voor ons volgende avontuur!

Groetjes,
Jim en Amber!

• 19 Augustus 2016 - 08:05

Ellen:

Lijkt me een welbestede dag, het is tenslotte vakantie. Hebben jullie al pannenkoeken geproefd daar?

Groetjes,
    Ellen

• 19 Augustus 2016 - 12:45

Oma En Opa:

Best Amber en Jim,
    Gelijk hebben jullie om het een dagje rustig aan te doen, daar nodigt het weer wel toe uit
    Morgen is er weer een dag om erop uit te gaan
    Geniet er maar van
    Groetjes Oma en Opa