Luilekkerland - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu Luilekkerland - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van AmberJim - WaarBenJij.nu

Luilekkerland

Door: Amber en Jim

20 Augustus 2016 | Kroatië, Dubrovnik

(Alternatieve titel: "Geen steak gedaan")

Vandaag een kort verslag! Na de actieve trip van gisteren besloten we vandaag om niks te doen. Met onze boeken, matjes, handdoeken, zwembad, koeltas en zonnebrand begaven we ons naar het kiezelstrand vlakbij. Daar heeft Jim zijn boek uitgelezen en ben ik ook flink opgeschoten.

De tijd vliegt voorbij als je leest en voordat we het wisten was het half 5 en waren we allebei flink rood (maar ook wat bruiner). We besloten op tijd terug naar ons appartement te gaan om het avondeten voor te bereiden. Vanavond bestond dit uit biefstuk en zelfgemaakte patat. Beter dan Van Ree, al zeggen we het zelf!

Na iedere rustdag is het weer tijd voor een nieuw avontuur. Daarom gaan we morgen op zoek naar een sportieve kayak om de stad van een andere kant te kunnen bekijken.

• 20 Augustus 2016 - 22:43

Connie:

Veel plezier met kayakken!

• 20 Augustus 2016 - 23:25

Tinie:

De reisverslagen zijn top. En Leuk om te lezen. Dank je wel daarvoor. Het boek Monica mijn Vader heb ik al gelezen en is ook een aanrader. Ben ook wel benieuwd Naar de zelfgebakken patat. Veel,plezier morgen met de kayak en ik kijk uit naarjullie volgende verslag

• 21 Augustus 2016 - 14:50

Oma En Opa:

Beste Amber en Jim
    Hoop dat jullie intussen weer nieuwe energie hebben opgedaan en goed weer om de kayak te beleven
    Groetjes Oma en Opa